The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

remember all those times ! :)

Wednesday, 7 Tir 1396، 11:29 AM
دلم برای آن دوران که به نوشتن فکر میکردم ؛ کمی تنگ شده . این را الان فهمیدم . وقتی یکی یکی عنوان پست هارا میخواندم فهمیدم که قبلا به محیطم به طور ِ نوشته نگاه میکردم . اتفاقاتی که خیلی هم به چشم نمی آمدند در ذهن من ثبت می شدند و بعد به روی کاغذ یا صفحات وب می آمدند .. 
روزها سریع تر از آنچه که فکر می کنم می گذرند . به نظرم میرسد همین دو روز پیش بود که دبستان بودم و راهنمایی هم که اصلا به چشمم نمی آید . بیشترین چیزی که به چشمم می آید همان است که متعجبم کرده است : "چقدر تغییر کردم!" اما تغییرات کاملا به نفع من نبودند . که البت اکثرشان به ضررم هم تمام شدند . رفیق بازی ، اهمیت دادن ، خندیدن ، من یک درونگرای ِ بی خیال ِ بی حس بودم و درسخوان . خودم هم نمیدانم چگونه میخواندم به آن خوبی . نمیدانم که چه شد اینطور شد اما تاسف باقی مانده .
تاسف اینکه چرا دیگر کتابخوان نیستم؟ تاسف اینکه آنقدر بد و مزخرف شده ام که بعد از ظهری زبان دارم والان کتاب را باز کرده ام و می بینم چیزی نمیفهمم و حتی حوصله ام نمیکشد بفهمم . از کم دانستن کلمه های انگلیسی گلایه میکنم و کتاب خودم را نمیفهمم !
به کدام سو می روم؟
قبلا گاهی جرقه ای زده میشد و تا حامی اش بودم روشن بود و هرلحظه بزرگتر میشد ومرا به موفقیت نزدیک تر میکرد ؛ اما الان حتی جرقه ای هم نیست . حوصله هم نیست . نمیدانم چه کنم . از دست خودم و رفتار ها و اخلاقیاتم کافه شده ام .. همین جدید ها البته. 
بد شدن به این گونه مورد پسندم نیست ، خود ِ قبلی ام را میخواهم :(
  • UNKNOWN

نظرات  (۱)

  • فِ. شین.
  • اهمیت دادن رو خوب اومدی (:
    بیش از اندازه مضره D:
    پاسخ:
    کاش اختراع نشده بود اصلا |: 
    - برگرفته شده از دیالوگی در فیلم ِ آرایش غلیظ - D:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">