The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

- آهنگ ها -

Friday, 24 Shahrivar 1396، 09:00 PM

تصویر مرتبط


آهنگی که من براتون میفرستم رو واسه کسی نفرستین! حتی واسه تبادل نظر. حتی واسه اینکه بگین چقدر قشنگه. بذارین بین من و خودتون باشه. بذارین باهم باهاش زندگی کنیم یه مدت. باهم خاطره بسازیم. خودمون بدونیمو بخونیمش .. با اون حس هایی که باهم میشناسیمشون .. 

وقتی آهنگی که بهتون میدم رو به یکی دیگه میدین این قضیه خراب میشه! چرا؟ چون دیگه اینطوری نیست . حس های ِ مشترک شما و اون یکی شخص توشه .. نمیدونم چرا رو آهنگام این حس رو دارم .. وقتی میبینم یکی دیگه واسه یکی دیگه فرستاده عصبی میشم (اگه از من گرفته) ..

شاید خودم بفرستم واسه یکی دیگه، ولی خب انگار خودم اون اهنگ رو درست کردم و ساختمش و حق ِ کپی رایت رعایت نشده واون آهنگ به اسم شما خورده ..! نمیدونم چرا اینجوریم و ناراحت میشم از این کار .. ولی نکنید دیگه :)))

  • UNKNOWN

نظرات  (۶)

  • سَـمَـــر ///-/
  • دقیقن منم، مخصوصن یه آهنگ خاصو -_-
    پاسخ:
    پس فقط من نیستم :)) ^~^
    چه عادت و حسِ عجیبیه! :))
    پاسخ:
    آره .. گاهی وقتا بده ولی ..! آزار میده :/ :)
    موافقم! :)
    پاسخ:
    چه خوب :))
    بله!!

    موفق باشید!!
    پاسخ:
    بله :|||
    چشم
    پاسخ:
    😂
  • آقای ‌‌لبخند
  • چه حس عجیبی :)
    پاسخ:
    ^_^ :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">