The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

آنچه یک هنرمند می خواهد !

Tuesday, 3 Mordad 1396، 10:01 PM

یک : خود تحویل گیر هم خودتونید :دی!

دو : با کار هاش توجه دیگران رو جلب کنه و یه کاری کنه تحسینش کنن!

سه : یه هم پا ، مثه خودش ، با اخلاقیاتش ..

چهار : تمام آنچه مربوط به شاخه هنری که نیاز دارد ! (می فور اگزمپل : تمام ابزار و وسایلی که ممکن است برای عکاسی ، نقاشی و یا طرح های "ماندالا" و امثال آن به کار برده شوند)

پنج : لطفا بهمون نگید این کارا چه فایده داره بیخوده |:

شیش : (این یـ وسط مهم بودا!) حوصله ! اعصابمون رو خورد نکنید ما حساسیم :(:

هفت : داشتم فکر میکردم به غیر از کارای هنری هیچ کاری بلد نیستم که اومدم بکشم دیدم حوصلشو ندارم ناامید شدم :| (ریاضی ، یک همیشه استثنا!)

هشت : بعله ! ما شلخته ایم :| مگر اونایی که تیپ هنری ـشون قوی نباشه زیاد و یه تیپ دیگه مثل قراردادی اومده باشه روش!

نه : حمایت :)

ده : کاپی نزنیم :)

یازده : بی پروفشنال :)

دوازده : دیگه داره میره تو چرت و پرت :دی

سیزده : روز دختر هم مبارک -با قیافه این چه مسخره بازی ایه :/-

درسته همش شبیه پ.ن بود خاب ولی ،

پی نوشت : حیدر (فـــ.میم) فکر کنم اون نقاشی که گفتم دارم برات میکشم رو بالاخره تموم کنم :دی

_تر : پست بی مزه هم خودتونید :/

  • UNKNOWN

نظرات  (۵)

  • فِ. شین.
  • من الان دقیقن موقعیت فیزیکی دقیق اعتماد به نفست رو میدونم D:

    پاسخ:
    کجاست؟ :| من حتی نمیبینمش :|
  • بهار پاتریکیان D:
  • گیگیلی هنرمند منی الااااغ :)))
    پاسخ:
    گاو کی بودیییییییی :) 
    کی باز خواهی گشت خاب بهار :(
    تو اپشنا یه کوه صفه هم اضافه کن:)
    پاسخ:
    محیییییط آقا محیییییط یسسسس :)))))
  • فــــ . میم
  • چهارده: به طور خلاصه پری وار باشد :))
    اصن همون قضیه ی مفتخرمو اینا😌
    پی نوشت: ای جاااااااااااااااااانم راست می گی؟ [ذوق می کند]  منتظرم پس 
    _تر: حتمن باید اسمم که با ف میم همون حیدره نه؟ :| :))

    پاسخ:
    :)))))
    آره تموم شده ها ولی تازه دیدم برگش پاره شده نمی‌دونم چجوری :((((((((((
    آره :) آرشام جااااون؟؟ :دی
  • فــــ . میم
  • حیدر؟ ارشام؟ عباس؟ 
    مساله این است:)))
    پاسخ:
    هعی :/
    عباس کیه دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">