The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

خب! جانم! دلت خنک شد؟ حالا می توانی به راهت ادامه دهی ! پس چرا هیچ نمی گویی؟ لیاقتم سکوت است؟ خیلی خب ، باشد نگو ، خودم می گویم!

یادت است می گفتی که :مَردم می گویند آن روزها اصلا به ساز هم نمیرقصیدید و باهم نمی ساختید .. میگفتی : باورم نمی شود! مگر می شود؟

اتفاقا به هنگام فکر کردنم به این نتیجه رسیده ام که چرا دلم فقط به حال بدبختی های جسمی ، آنچه میبینم میسوزد و حال و احوال روحی را تا نگویند ، درک نمی کنم! از پنهان چیزی نمی یابم! من ِ پر ادعا ..

راستی! تمام اهدافت چه شد؟ چه زود بیخیال تلاش کردن شده ای! 

تمام آن هیجان و متن های پر از موفقیت کجاست؟ کی به این نتیجه رسیده ای ، که توانش را نداری؟

برایم حرف بزن خب جانم ، دلم برای صدایت ، منطقت ، تنگ شده است .. 

به وقت آب دادن گلها حسودی میکردم .. تمام ِ زیبایی ـشان را برای دور و بر ِ خودم میخواستم! اما آدم باید بتواند دل بکند! مگر نه؟ باید یاد بگیرم ! تحمل کنم! اشتباه کردم؟ اما من آن گل ها را میخواهم هر طور شده است! کدام کار درست است؟ می توانیم شاخه ی دیگری از آن را در گلدانی دیگر ، برای خودم داشته باشم! 

تو چه میگویی؟ 

من دلم بسیار چیز هارا میخواهد!

دیشب ، حرص میخوردم و فحش میدادم ، آمده بود پی وی ام و درکش نمیکردم . چرا برایم غیرقابل تحمل بود؟ می دانی ، یک همچین لیستی در ذهنم دارم ، این اسامی را ، امیدوارم که زیاد نشوند . اما خب ، من درکشان نمیکنم . یعنی با منطقم جور در نمی آیند . حس می کنم بیمار است . نمی دانم نمی فهمم حتی چطور توان زندگی را دارد! با آن همه احساسات ، حساسیت ، مقایسه با بقیه ، لوس بودن و خواستن زیادی ! خودکشی نکند ان شاء الله؟! :)

 : پست ِ بدون پی نوشت نمیشود انگار!

 : الزما اتفاق خاصی نیوفتاده که بخواهم چیزی بنویسم ، درگیر نشوید ، نپرسید! (همیشگی ها ! :/) مرسی :)

نظرات  (۴)

  • بهار پاتریکیان D:
  • پری من هیچی نفهمیدم :///
    پاسخ:
    می‌دونم منم از همچین متنهایی هیچی نمی‌فهمم 
    بعدشم رفیقم میگه : خاک تو سرت! هیچی نفهمیدی؟ ببین چه مبهمو قشنگع :|
    منم همینجوری نگاش می‌کنم :|

    +چند تا چیز و اتفاق رو ترکیب کردم نوشتم!
  • فــــ . میم
  • پری با من حرف بزن؟ چی شده؟؟

    :دی 
    هشتک: فقط برای اینکه گفته بودی نپرسید چیزی شده٬ ما هم نپرسیدیم [لبخند شرورانه می زند]
    پاسخ:
    :| اتفاقا تو اصولا نمیپرسی بات نبودم :/ 😂😂
    پری بهار که هیچی
    منم هیچی نفهمیدم
    قضیه چیه؟
    پاسخ:
    ناثینگ اند اوری ثینگ قاطی پاتی
  • فــــ . میم
  • ببین حالا یه بارم پرسیدم
    بزن تو پرم :|
    پاسخ:
    ساری!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">