The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

اصلا فکر کنم نمی‌دونست من هیچی نخوردم ؛ سر عصبانیت از دهنم در رفت که من اصلا امروز همین هندونه رو خوردم فقط .. بعد اومده میگه که : می‌خوام غذاهارو بذارم تو یخچال نمی‌خوری؟ ینی تا این حد از محبتش به خودم شک دارم ؛ که گفتم : مشکلت غذاهاست؟ یا من که ناهار نخوردم؟ لبخند می‌زنه و میگه : تو ! بهش میگم لبخند نزن ٬ و گریم می‌گیره . واقعا مسخره نیست این زندگی؟ آدم انگاری باید حتما گریه کنه یا یه طوریش بشه ؛ تا اهمیت بدن . درستش این نیست . درستش اینه که فضا امن باشه . دوست داشتنی باشه . قبل اینکه من بگم ؛ قبل اینکه برن سر‌گوشیشون تو هر فضای مجازی ای ؛ بفهمن یه بچه دارن ؛ که هنوز ناهار نخورده ... صبحونه هم نخورده ... نه اینکه من شک داشته باشم ! منو میگه؟ یا غذا رو؟


+زندگی که فعلا از آنچه فکر می‌کنم چرت تر است ؛ امیدوارم آینده بهتر باشه!

+گفتم ؛ بازم میگم ٬ دو ساعت کلاس نقاشی ای که نیم ساعت دیگه شروع میشه حالم رو کامل خوب می‌کنه و آروم میشم .. نگران نباشید اگه هستین . و می‌دونمم نیستین .. قرار بود فکر کنم کسی نیست ...

+حالام داره باهاش حرف میزنه! چه فایده؟ شخصیتش اینه ٬ تازه مخالفتم می‌کنه .. !

  • UNKNOWN

نظرات  (۱۰)

  • خانه سلامتی
  • واقعا زندگی چرت است 
    پاسخ:
    :) وقتی همه به این نتیجه برسن؛ دیره دیگه
    حرف تو دهن ما نذار....
    هستیم جون تو.‌..هستیم! :)
    پاسخ:
    باش .. :)
  • فاطمه .ح
  • حالا شایدم یه ذره تو یه ذره حساس‌تر شدی که این سوال-جواب‌های ناهار به چشمت میاد-_-
    پاسخ:
    شاید :| ولی فقط رو مخ و سوالای الکی می‌پرسه اصلا هم وقت نمی‌ذاره برا من!
  • Mohsen Farajollahi シ
  • دلتون رو خوش نکنید آینده از الان هم چرت تره پس هر چه قدر میتونید از النتون استفاده کنید نزارید به چرت ترین اوقاتتون محول بشه :)
    پاسخ:
    اینم حرفیه
    ولی ته تهش بازم وقت اتلاف شده هست ...
  • محمد حسین
  • بابا زندگی به این خوبی، کجاش چرته؟؟
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    چرته دیگه! چرت میشه گاها!
    ممنون :)
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    ما درستش می کنیم
    نگران نباش
    به ما هم سر بزنید
    مایلم همدیگر رو دنبال کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    😶😶😶😶😶
  • فاطمه .ح
  • باید یه چیزی پیدا کنی که حالتو خوب کنه. نه صرفا مادی، حتی می‌تونه معنوی باشه. یه تفکر، یه حرکتی، یه افقی، یه چیزی که تو رو به این دنیا وصل کنه. اونطوری حالت بهتر می‌شه و از لحظات تا حد ممکن لذت می‌بری. زندگی در لحظه مطلقا وجود نداره، اما با پیدا کردن یه چیزی که ما رو به حال گره بزنه یا امیدوارمون کنه، خیلی دیدگاه‌ها میتونن تغییر کنن... این حساسیت‌ها هم می‌تونن کمتر شن. منم زیاد تجربه کردم ازین احساسات چرتو، یه بخشیش به همین نوجوونیمون بر‌می‌گرده.

    پاسخ:
    مثلا چی میتونه باشه اون چیز ِ در لحظه؟!
  • فاطمه .ح
  • من معمولا داد می‌زنم به جای گریه :دی
    پاسخ:
    صدام رو در همون کودکی خفه کردن :(
  • فاطمه .ح
  • میام تلگرام باهات حرف میزنم درباره ی اون چیز! البته چیز خودم رو میگم:))) وگرنه مال تو رو که باید خودت بیابی.
    پاسخ:
    :دی
    باشه منتظرم :)
  • لیمو ‌‌
  • چی بگم ...
    زندگی بالا پایین داره
    اینو بهش رسیدم
    پاسخ:
    :))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">