The Thinker PERSON !

The Thinker PERSON !

تمام ِ تلاشم بر این است که افکار و ایده های خودم را در اینجا تخلیه کنم ..
به نظر می آید نوشتن موجب خلاقیت و آسودگی می شود :)

از مشکلات جامعه -مدرسه-

Tuesday, 21 Shahrivar 1396، 12:37 PM

باید راجب ِ این صجبت کنم که یک عدد جشنواره سازه های آمپولی هست که مدیر مدرسه متوسطه اولمون یک سری از بچه ها رو به طور خودکار نوشته .. حدود بیست نفر که باید برن . حالا ازکجا؟ از افرادی که در آی سی اس (فکر کنم) شرکت کردن . افرادی که اونجا شرکت کردن کیا بودن؟ اونایی که تو خوازرمی شرکت کردن! 

آیا به نظر شما این درسته که کلا از افرادی استفادع کنیم که از اول بودن؟ و هیچ کس ِ دیگه ای رو وارد نکنیم؟

بعد میخوان جامعه پیشرفت کنه!

آیا اینکه همیشه فقط یک تعداد افراد برن که شاید الان دیگه علاقه ای نداشته باشن و یا کارهای مهم تری داشته باشن درسته؟ نمیخوام بگم منم میخوام برم . چون سازه های آمپولی؟ نع :/ من فقط اگه هم برم اون فضار رو دوست دارم که میرم .. 

درسته که شرایط خیلی جاها هست که میشه بازم شرکت کرد.

درسته کمتر افرادی پیدا میشن که غیر از اون جمع حاضر باشن در جشنواره ها شرکت کنن چون عموما اونایی که شرکت کردن قبلا افرادی هستند که اینجوری اند. 

اما خداییش آخه این کار درسته؟ -___-


پ.ن: چه جوری آدم ها میتونن اینقدرررررررر آروم راه برن؟:|

  • UNKNOWN

نظرات  (۸)

ایشالا دانشگاه میری به زودی! دانشگاه واقعا عالیه و میتونی زندگیت رو باهاش بسازی
پاسخ:
امیدوارم :)))

و میسازم هم ^_^

چرا اینقدر بی نامُ نشون؟ :|
  • توکان سبز
  • پرسشی داشتم 
    کلاس چندمین ؟
    پاسخ:
    میرم یازدهم! :)
    حالا اینکه مدارس مشکل دارن درش حرفی نیست. من تعجب می‌کنم که بعضیا میگن دانشگاه عالیه :| دانشگاه واقعا واقعا عالیه؟! :|
    پاسخ:
    نمیدونم تجربه ش رو ندارم واقعا :| ایشالا دوسال دیگه
    اینطور که به نظر نمیاد ولی -___-
    موفق باشید!!!
    پاسخ:
    ممنون!!!
    بیبی تو عادت کردی تند راه بیای با من😂😂

    خب ببین کسایی که میخواستن خودشونو جا کردن! خیلیا از اول نبودن ولی بعد خودشون و جا کردن! نمیخوام مثال بزنم چون حساس میشی!
    پاسخ:
    پوکرم .. پوکرم .. پوکرم .. !
    گفتی اینو قبلا! و میدونم و قبول دارم ولی! کارشون اشتباهه .. همین مژگان نمیخواد بیاد میگه واسه خانوم سلیمانی فقط .. 
    میفهمی چی میگم؟ 
    یا بازم همینو میخوای بگی :|
    واقعا نمیخوام بگم من بیام میخوام بگم اشتباهه .. اطلاع رسانی کنند کی میخواد بیاد؟ 
    نه اینکه چهار تا آدم ِ دائمی و همیشگی رو هل بدن اون تو :/
  • فاطمه .ح
  • وای کامنتا رو خوندم
    دو سال دیگه میری دانشگاه
    وای حس پیری کردم
    بی شوخی :|
    پاسخ:
    من از همه بیشتر از بیست تا بیست و سه سالگی میترسم که عین ِ الانم هیچی نباشم -___-
    حس ِ پیری نداره که! وقتی چهل ساله شدی میبینی 40 سالگی هم پیر نیست!
    بعدشم دانشگاه اول ِ جوونی ِ و از نوجونی راحت شدیم :)
  • فــــ . میم
  • در مورد پ.ن باید قید کنم باید به آدما پیشنهاد بدم بیان کلاس تند رانی پیش مامان من..  یعنی خدایگان سرعته هااا :| :)
    پاسخ:
    باید برن پیش مائده :/
    موافقم بات! :|

    پ‌‌ن: نمی‌دونم واقعا! O_o
    پاسخ:
    :) :|

    پ.ن: :دی! رو مخن واقعا :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">